Praca w sprzedaży

Jak wygląda praca?

Nasi klienci to sieci hurtowe, supermarkety, hipermarkety, sieci lokalne, dyskonty, oraz mniejsze punkty sprzedaży i stacje benzynowe.

Sprzedaż rozwijamy przez nawiązywanie relacji oraz tworzenie wspólnych zasad współpracy z przedstawicielami rynku, zarówno nowoczesnego, jak i tradycyjnego.

Nasz przepis na sukces to Przedstawiciele Handlowi, którzy pracują na terenie całej Polski. Ich zadaniem jest realizacja planu sprzedażowego, tworzenie i utrzymywanie dobrych relacji z klientami oraz dbanie o ekspozycję towaru.

Możliwości rozwoju

Dążymy do tego by być organizacją uczącą się. Stawiamy na ciągłe doskonalenie umiejętności oraz rozwój osobisty, oferując naszym pracownikom udział w dedykowanych programach rozwojowych dostosowanych do specyfiki ich aktualnej pracy, aspiracji zawodowych oraz potencjału. W ramach wsparcia rozwoju pracowników sprzedaży terenowej, organizujemy:

Akademię Sprzedaży

program rozwoju umiejętności zarządzania postępami i wynikami pracy, technik sprzedażowych i negocjacyjnych dla Przedstawicieli Handlowych w pierwszym roku pracy w Wedlu

Wspólną pracę

comiesięczne treningi z przełożonym w punktach sprzedaży e na celu ciągłe podwyższanie umiejętności i standardów sprzedażowych.

Szkolenia menedżerskie

pakiet szkoleń dedykowanych dla kierowników zespołów sprzedażowych oraz osób przygotowujących się do tej roli. wspierający rozwój umiejętności związanych z zarządzaniem zespołem oraz kompetencji miękkich, podnoszących efektywność i skuteczność menedżerską.

Program Patronacki

Program mentoringowy dla nowych pracowników sprzedaży, w którym bardziej doświadczeni Przedstawiciele wcielają się w rolę mentora i wspierają nową osobę w wejściu w rolę / do organizacji i osiągnięciu sukcesu w swojej roli. Program wzmacnia i rozwija obie strony zaangażowane w program.

Benefity i dodatki do pensji

Idealny kandydat

Idealny kandydat do Sprzedaży Terenowej posiada:

Wykształcenie min. średnie (preferowane wyższe bądź status studenta)
Doświadczenie w sprzedaży mile widziane
Prawo jazy kat. B
Przedsiębiorczość i pasję w działaniu
Komunikatywność i umiejętność budowania pozytywnych relacji
Komunikatywność i umiejętność budowania pozytywnych relacji
Umiejętność organizacji pracy własnej
Gotowość do pracy w zmieniającym się środowisku
Determinacja w działaniu - nie ma rzeczy niemożliwych!

Jak wygląda rekrutacja?

Tak samo jak przy powstawaniu czekolady, proces rekrutacji ma kilka etapów.

  • 1

    OTWIERAMY CV JAK CZEKOLADKI

    Po otrzymaniu CV analizujemy je dokładnie. Postępujemy tak z każdym zgłoszeniem. Następnie kontaktujemy się z wybranymi kandydatami i zapraszamy do dalszego etapu słodkiej rekrutacji.

  • 2

    ROZMAWIAMY NIE TYLKO O SŁODYCZACH

    Teraz pora na rozmowę. Odbędzie się z Regionalnym Kierownikiem Sprzedaży. Chcemy się dowiedzieć jak najwięcej na temat Twojego doświadczenia i Twoich umiejętności. W trakcie tego etap zaproponujemy Ci też wzięcie udziału w scence sprzedażowej oraz zadaniach obliczeniowych. Jeśli przejdziesz ten etap z sukcesem, czeka Cię kolejna rozmowa z Kierownikiem Dystryktu Sprzedaży.

  • 3

    WYBIERAMY PASJONATÓW CZEKOLADY

    Jeśli z powodzeniem przejdziesz etap rozmów kwalifikacyjnych, z przyjemnością złożymy Ci ofertę pracy. Wszyscy pozostali kandydaci dostaną odpowiedź na temat wyniku rekrutacji.

  • 4

    CZAS NA BADANIA

    Otrzymasz skierowanie na bezpłatne badania, na które możesz się umówić na terenie całej Polski. Standardowo trwają tydzień. Jeśli nie posiadasz aktualnych badań do celów sanitarno-epidemiologicznych, potrwa to ok. 3 tygodni.

  • 5

    WITAMY W WEDLU

    Czas zacząć swoją nową przygodę zawodową! Plan wdrożenia otrzymasz ok. 2 dni przed zatrudnieniem.

Nazwa stanowiska
Dział
Miejsce pracy

Kontakt

Biuro obsługi klienta:

Śledź nas na: