Praca w sprzedaży

Jak wygląda praca?

Nasi klienci to sieci hurtowe, supermarkety, hipermarkety, sieci lokalne, dyskonty, oraz mniejsze punkty sprzedaży i stacje benzynowe.

Sprzedaż rozwijamy przez nawiązywanie relacji oraz tworzenie wspólnych zasad współpracy z przedstawicielami rynku, zarówno nowoczesnego, jak i tradycyjnego.

Nasz przepis na sukces to Przedstawiciele Handlowi, którzy pracują na terenie całej Polski. Ich zadaniem jest realizacja planu sprzedażowego, tworzenie i utrzymywanie dobrych relacji z klientami oraz dbanie o ekspozycję towaru.

Idealny kandydat

Idealny kandydat do Sprzedaży Terenowej posiada:

Wykształcenie min. średnie (preferowane wyższe bądź status studenta)
Doświadczenie w sprzedaży mile widziane
Prawo jazy kat. B
Przedsiębiorczość i pasję w działaniu
Komunikatywność i umiejętność budowania pozytywnych relacji
Komunikatywność i umiejętność budowania pozytywnych relacji
Umiejętność organizacji pracy własnej
Gotowość do pracy w zmieniającym się środowisku
Determinacja w działaniu - nie ma rzeczy niemożliwych!

Benefity i dodatki do pensji

Premia
Samochód służbowy
Prywatna opieka medyczna
Prywatne ubezpieczenie na życie
Dofinansowanie do karty Multisport
Karty lunchowe
Dofinansowanie do wakacji
Szkolenia z bezpiecznej jazdy
Akcje profilaktyczne
Konkursy dla pracowników
Jubileusze pracownicze
Programy rozwojowe
Imprezy integracyjne (wstrzymane na czas pandemii)
Nielimitowany dostęp do produktów i nowości Wedla
Możliwość objęcia opieką medyczną członków rodziny
Możliwość ubezpieczenia członków rodziny
Możliwość wykupienia karty Multisport dla członków rodziny
Dodatkowy pakiet benefitów dla kobiet w ciąży
Wyprawki dla noworodków
Kasa zapomogowo – pożyczkowa
Zwiedzanie fabryki (wstrzymane na czas pandemii)
Wycieczki szkolne dla dzieci pracowników (wstrzymane na czas pandemii)
Słodkie paczki i bony na święta
Słodkie paczki na Dzień Dziecka
Karty wstępu do zoo
Preferencyjne ceny w Firmowym Sklepiku Wedla
Zniżki do Pijalni Czekolady
Wolontariat pracowniczy
Programy wsparcia dla lokalnej społeczności
Aktywności sportowe
Karty ratownicze w samochodach służbowych

Jak wygląda rekrutacja?

Tak samo jak przy powstawaniu czekolady, proces rekrutacji ma kilka etapów.

  • 1

    Analiza CV

    Wyślij swoje CV. Przeanalizujemy je i odezwiemy się do Ciebie. Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

  • 2

    Rozmowa rekrutacyjna

    Teraz pora na rozmowę. Odbędzie się z Regionalnym Kierownikiem Sprzedaży. Chcemy się dowiedzieć jak najwięcej na temat Twojego doświadczenia i Twoich umiejętności. W trakcie tego etapu zaproponujemy Ci też wzięcie udziału w scence sprzedażowej.

  • 3

    Druga rozmowa z wybranymi kandydatami

    Jeśli przejdziesz ten etap z sukcesem, czeka Cię kolejna rozmowa, z Kierownikiem Dystryktu Sprzedaży.

  • 4

    Decyzja

    Jeśli z powodzeniem przejdziesz poprzedni etap, złożymy Ci ofertę pracy. Wszyscy pozostali kandydaci dostaną odpowiedź na temat wyniku rekrutacji.

  • 5

    Badania

    Otrzymasz skierowanie na bezpłatne badania, na które możesz się umówić na terenie całej Polski. Standardowo trwają tydzień. Jeśli nie posiadasz aktualnych badań do celów sanitarno-epidemiologicznych, potrwa to ok. 3 tygodni.

  • 6

    Zatrudnienie

    Pierwszy dzień pracy to zazwyczaj poniedziałek.

Nazwa stanowiska
Dział
Miejsce pracy
Kontakt

Kontakt

Biuro obsługi klienta:

Śledź nas na: